Молитва на повернення енергії

Я прошу свого істинного Творця,

Всі Вищі Світлі Сили,

в чиїй допомозі я сьогодні потребую.

Зібрати з мого інформаційного простору, з аури, біополя,

зі всіх систем і органів, аж до внутріядерного, внутріклітинного рівня

всі ті енергії, які я вільно чи не вільно,

свідомо чи не свідомо забрала в інших людей

в минулому, теперішньому і майбутньому.


Будь-ласка, заберіть їх.

Почистіть, пропустіть через фільтри та поверніть тим,

кому вони належать.

Я прошу в них усіх пробачення.

Пробачте мені і відпустіть на суд Божий.

І я вас всіх пробачаю і відпускаю на суд Божий. Амінь


А всі ті енергії, які були дані мені відпочатку,

В момент мого народження, згідно Божого плану,

найдіть, відновіть, при необхідності замініть,

почистіть, пропустіть через фільтри

і поверніть мені в минулому, теперішньому і майбутньому.

Починаючи з цієї секунди і на завжди. Амінь.


Мій істинний Творець, зроби як потрібно! Зроби, як потрібно! Зроби, як потрібно! Амінь.



Повторюйте молитву стільки, поки не відчуєте спокій в грудях, гармонійне чуття, що все відбувається належним чином.


Я прошу своего истинного Творца,

Все Высшие Светлые Силы,

в чьей помощи я сегодня нуждаюсь.

Собрать с моего информационного пространства, с ауры, биополя,

из всех систем и органов, вплоть до внутриядерного, внутриклеточного уровня

все те энергии, которые я вольно или не вольно,

сознательно или бессознательно забрала у других людей

в прошлом, настоящем и будущем.


Пожалуйста, заберите их.

Почистите, пропустите через фильтры и верните тем,

кому они принадлежат.

Я прошу у них всех прощения.

Простите меня и отпустите на суд Божий.

И я вас всех прощаю и отпускаю на суд Божий. Аминь.


А все те энергии, которые были даны мне изначально,

В момент моего рождения, согласно Божьего плана,

найдите, восстановите, при необходимости замените,

почистите, пропустите через фильтры

и верните мне в прошлом, настоящем и будущем.

Начиная с этой секунды и навсегда. Аминь.


Мой истинный Творец, сделай как надо! Сделай, как надо! Сделай, как надо! Аминь.



Повторяйте молитву столько, пока не почувствуете спокойствие в груди, гармоничное чувство, что все происходит правильно.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Слова і думки впливають на наше життя

Тренируйтесь препоручать ваши заботы Богу

Тіло - храм душі