Магія спокою. Що ви отримуєте?

Релакс-сеанси «Магія спокою»

Твій ключ до повноцінності

Магія спокою - це еволюційна технологія відновлення природженої свіжості, краси, здоров'я

Шлях до себе через розслабленя і уповільнення

Сеанси нададуть Вам унікальну можливість:

  • Глибоко розслабитись та затишно відпочити
  • Звільнитись від напруження, скованості, що набуті під тиском соціальних ідей
  • Звільнити пам'ять тіла від негативного досвіду, від підсвідомої болі, що застрягла у тілесних блоках, затисках, панциру
  • Здобути стан легкості, впевненості, свободи
  • Отримати сяяння мислення, благополуччя почуттів, наповненість тіла енергією і здоров'ям,
  • Запустити механізм омолодження, відновлення клітин
  • Розкрити прихований творчий потенціал
  • Здобути інтуїцію та чарівні можливості керування реальністю
  • Наповнитись спокоєм, ніжністю і любов’ю до себе
  • Налагодити повноцінні та змістовні відносини з навколишнім світом 
  • Отримати пріоритет брати найцінніше та користуватись найкращим

Результат сеансів:

Кожен сеанс подібний перенародженню, оновленню базових установ на усіх рівнях. Це витончений підхід, який глибоко опрацьовує ваш фізичний, емоційно-чуттєвий, ментальний, енергетичний і духовний рівень.
  • На фізичному рівні ваше тіло позбавляється від блоків і затисків, накопичених за багато років життя. Набуває свободи і силу в русі, легке і радісне відчуття себе. Звикає до насолоди і любові.
  • На емоційно-чуттєвому плані ви звільняєтесь від пригнічених, важких, іноді навіть депресивних станів. Натомість приходить легкість, свіжість і піднесеність почуттів.
  • На ментальному рівні ваш розум звільняється від зайвих думок, плутанини, фантазій. На зміну ілюзіям про життя, приходять спокій і тиша розуму. На перший план виходять життєво важливі принципи поведінки.
  • Оскільки Магія спокою ідеально опрацьовує перших три рівні, ваш енергетичний потенціал автоматично підвищується. Енергія починає циркулювати рівно, текти природно, проникати в кожну частину тіла, кожну клітину, насичувати тіло новим станом «мені дООООбре!».
  • В результаті ви спостерігаєте, якісні зміни: як зовні, так і внутрішньо. У вас з'являється нове усвідомлення і прийняття себе, а це спрямовує вас на розвиток духовної сфери життя - наймогутнішої в плані сприятливої трансформації.

Як проходять сеанси Магія спокою:

Ви ознайомлюєтесь з підготовчими правилами. Відповідно налаштовуєтесь, відпускаєте зайве. Комфортно розміщаєтесь у лежачому положенні, максимально розслабляєтесь, глибоко дихаєте і отримуєте досвід, трансформацію, зцілення у задоволенні.

Майстер екологічно і м’яко, з повагою до границь і цінністю до Вашої персони, здійснює контактні дотики на основі технологій крайньої сакральної терапії, тета-хілінгу, танато-практик, холістичного палсінгу, звукової терапії з використанням співучих чаш, тощо.

Здійснюються сеанси: на масажному столі (кушетці), на любій іншій рівній поверхності та у релакс гамаку



Замітка для клієнта:
  • Завчасно сформуйте запит. Треба зрозуміти та уявити стан, який мрієте здобути, наприклад: «Я хочу позбутися постійного напруження і тривоги, наповнитися легкістю, спокоєм, живістю». 
  • За три години до початку сеансу бажано не вживати речовин, що являються збудниками надлишкової активності організму і відхиляють від норми природній стан (кава, алкоголь). 
  • Після сеансу віднесіться до себе, як до великої цінності. Наповніть час турботою, увагою до тіла, перебуваючи у затишку та спокої. (Нерекомендовано: напружене керування автомобілем, цілеспрямований активний рух, прийняття важливих рішень). 
  • У разі не зрозумілих змін в тілі, психіці, відчуттях зателефонуйте майстрові.

З відгуків тих, хто проходив курс:

Я ніколи не відчувала більшого блаженства. Сам Всесвіт колихав мене в теплих обіймах, і ангели співали щось величне і колискове.

Я сповільнився і розчинився. А потім зник. Коли ожив, з'явилося відчуття всемогутності і я наче сам ліплю себе із глини.

Нарешті я розслабилась. Таку тишу і спокій в середині я не відчувала вже давно. Мої турботи і переживання тепер здаються такими мізерними і смішними. Я знаю, як діяти. Дякую.

Приємне відчуття, я наче скинула з себе дві тонни ваги. Легко і світло стало в грудях, в голові ясно і структуровано. Почуваю себе пір’їнкою і дуже свобідною.

Навколо мене чоловіки обертаються, ніби я - центр величезної каруселі. То ходять, як голодні вовки зграєю, то на руках носять, як ніби я - єдина цінність всього живого.

Я хочу вашим штучкам навчитися. А по-правді, я хочу в такому стані перебувати кожну хвилину і прожити так все життя. Навчите?

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Слова і думки впливають на наше життя

Тренируйтесь препоручать ваши заботы Богу

Тіло - храм душі